Underliga sidvisningar

Blogg.se fungerar inte riktigt som det ska. Det är min slutsats efter att flera inlägg blivit helt jäkla konstiga. Förstainlägget fick jag ta bort eftersom hela höger content flyttades längst ner p.g.a. meningar som bröts och förlängdes över "width". Nyss skulle jag postat en video, men hela bloggen knasades och det slutade med att jag fick ta bort inlägget, även fast den minimala kodningen var korrekt. I www.blogger.com fungerade det utmärkt, vilket leder mig till slutsatsen att www.blogg.se inte är ritktigt riktigt.

Vi får se om nästa inlägg fungerar, ska göra ett nytt försök.

Vi får också se om jag stannar kvar om det inte gör det, annars startar jag en ny på Blogger, trots att alla menyer där är på engelska.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0