Bilder från då och nu

Nu
En roddtur på storhjälmaren. Jag såg på, bror jobbade. Perfekt. Självklart skulle han ut på stenen, varför vet ingen. Som examenspresent fick jag en närbild på ett par fiskben, och då ska man komma ihåg att han la flera hundra lök på att köpa ett hus... Fångsten denna afton blev en förlupen ölburk. Jag försökte smutta lite, men tyvärr hade ölen på något jävla sätt förvandlats till vatten. Fan





Mor tycker mer om mig. Kan en present bli mer manlig? Kan man känna sig mer manlig än när man spenderar timmar på att bara sitta och titta på verktyg, klämma, känna och bara le? Har nog fan aldrig varit så lycklig. Kvalitet dessutom! Och en snygg låda...




Japp, that's me! Sitter och rensar i gamla lådor inför flytten, hittar en hel del godbitar :)



Fy fan vad jag garvade när jag fick upp det här kortet. Från en inte alltför vuxen Ostbåge. Minns!



Ännu mer garvade jag när jag fick upp det här brevet från en ännu mindre Ostbåge. Har sett det nu varje flytt, dör varje gång :D



Vilka jävla minnen man har! NU vet ni att Ostbåges och min vänskap sträcker sig längre tillbaka än våra föräldrars liv!

You and me forever mate!

Linisen
07:43:02, 2007-08-28

Johan din blodsugare!hahaha åhh så söt hajfiskaren är:) Tuff men söt på samma gång...

Robban
12:50:06, 2007-08-28
http://ostbage.blogg.se

Hahaha! Fyfan, det är nästan så man minns när man skrev det där... Jisses, nostalgitripp maximus! Du och jag ja mate!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0