Ett par bilder

Läste igenom rapporten i morse, fixade till en appendix och skickade in. Väntade till nyss med statistiken, läste 30min men sen fick det vara nog. Vad säger ni, har jag gjort mitt för idag? Min beskärda del så att säga? Jag tycker iaf det... tentan på lördag kan vänta, så brådis är det ju inte. Har nog aldrig legat i såhär bra fas till någon tenta. Någonting har man kanske lärt sig under alla studieår :)

Tyra gör det hon gör bäst - ligger på och i saker.



Sängöverdrag hos Richsa, nice.


Suddig, men fin bild på Ida!


Fokuserade damer bakar tårta


Robban
20:55:26, 2007-08-13

Orka vrida rätt bilder eller? :D

Otto
22:10:12, 2007-08-13
http://ottoman.blogg.se

Jao, orka :) Fan, måste man ju öppna något program och spara o skit. Människan har väl begåvats med en nacke för att kunna vrida på huvudet, aight?


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0