Få inlägg...

Det blir få inlägg nu för tiden, både från min och från er sida :| Får se till att skärpa mig lite, gör ni det också isf?


Fan, kan inte sluta tänka på förra lördagen. En sån där total frigörelse från stressen som varit verkar ha varit mer än vad jag klarat av, tänker på det för jämnan. Så jäkla sjukt skönt att bara slappa, bada, äta och supa. O så klart träffa och prata med alla. Fan att
1. det inte alltid kan vara sommar
2.
alla nära och kära inte alltid kan vara nära och kära
3. man inte alltid kan dricka öl.

Fansjävlahelvete, helt bräckt. Känns sådär som när man varit iväg till någon festival ett par dagar, festat och haft kul hela tiden för att komma hem till vardag, jobb och stress igen; lika bräckt varje gång. Så jävla segt. Om tio år, när jag är ekonomiskt oberoende ska jag köpa en söderhavsö, ta med alla vänner och tjugotre kylskåp (hell, make it a pråm) fulltankade med öl och bara sätta mig. Liksom bara sitta, dricka och bada. Är ni med på det? Någon gång ibland kan vi ju flyga med mina helikoptrar till Aspen om ni vill, aight?

Fan.


Ja, jag är ju realist... det får bli en ö av lite mindre storlek.
/



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0