Harkranksfest

Ja, det är faktiskt helt sjukt. Så jävla många harkrankar, kan ju inte ha fönstret öppet i 10min utan att rummet är invaderat. Till katternas förtjusan såklart. Kommer harkranksjäveln lägre än 1.5m över golvet är det godnatt, med absolut säkerhet. De annars så bedårande söta katterna förvandlas på mindre än en sekund till helt vilda mördarmaskiner. Harkrankjäveln har en liten chans om den sitter jättestilla uppe i taket, men bara tills jag petar på den och den börjar flyga.

Ännu sjukare är harkranken på fönsterrutan! Tre gånger på en vecka har det suttit en harkrank på samma plats på utsidan av fönstret! Hur fan kan det hända!? Inte tre dagar i rad, utan tre helt olika dagar. Inte ens jag som läser statistik kan räkna ut sannolikheten för det! När jag säger samma plats menar jag också s a m m a plats! Typ +- 1cm!
SICK!


/


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0