Tenta avklarad

Sådär ja, förhoppningsvis (ta i trä) mitt livs sista tenta avklarad, woho! Ska väl iofs försöka ta A- och C-kort, men det känns något enklare. Iaf skrivningen :) Svår var den också, eller inte lika lätt som vissa andra övningstentor. Underliga frågor på något sätt. Knåpade ihop ett svar på alla uppgifter hur som helst, svar som iaf jag ansåg vara lite logiska. Frågan är om de är det... 10p per uppgift, 8 uppgifter. 40p godkänt, 60 väl godkänt. Det vore väl själva fan om jag inte klarade den. Känns rätt otroligt om det var så faktiskt...

Vi har sålt av halva bohaget också. Om ett par timmar har vi en säng, soffa (säljs), soffbord (säljs), matbord (säljs) och ett datorbord kvar. Speglar, tavlor, mattor, stolar, hyllor mm sålt! Soffan ska nog kusinen ha, matbordet och soffborden säljer vi utan problem, sen är det tomt! Ska väl lägga ut annons idag är det tänkt.

En tjej mailade på min studentlitteratur också, får nog ut 2500kr för dem! Jävla vrakpris för henne (typ 40% nypris på internet), men vill ju mest bli av med dem. Förlorar typ 3500 på dem om jag får 2500 tillbaka. Jävla skit, men bättre än inget.


Ikväll
/
Moh


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0