Texas är sjukt hardcore!

Staten Texas är också rätt hardcore med dödsstraff till höger och vänster och med en vapentäthet som får Afghanistan att blekna, men nu tänkte jag mer på min underbara miniräknare - TI-83.

Det kan väl knappast ha undgått någon att jag läser statistik och har tenta på lördag. Det kan väl inte heller ha undgått något att handräkna ut linjär regression med korrelationskoefficienter tar en jäkla massa tid , men nu vaknade jag i morse av "Fan, man måste kunna räkna ut det här rätt lätt i räknaren". På riktigt alltså, jag verkligen vaknade med den tanken. Och visst fan gick det! Woho!

Nu dunkar jag in alla värden i räknaren och kan välja vilken statistik jag än vill! ALLT FINNS! Wiiieeeoooo! Sannolikhetsfunktioner är en barnlek eftersom dessa också lätt kan fås fram, behöver aldrig mer titta i en tabell! Woho!

Fy fan vad nördig jag är! Wiioooeee!

Texas Instruments is the SHIT!
/


*lalalala lalala la lalala*

Bror
22:04:35, 2007-08-15

Satan i gatan... min bror har skaffat sig en blogg. Vet inte riktigt vad jag ska tycka...måste smälta det här. Hör av mig när det är gjort

Otto
00:10:28, 2007-08-16
http://ottoman.blogg.se

Haha, broderskapet har hittat hit! Vad finns det att smälta!? :)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0