Jag är rätt hardcore

Fan vad häftig jag är. Vi hade några brittiska kunder ute hos oss idag, de pratade glatt och allt var frid och fröjd. När de var klara frågade jag vad som förde dem till Sverige, och inte minst till lilla Örebro ("Business or vacation, ey?"). Det kom då snabbt fram att de var crew åt turnerande Status Quo som spelar tillsammans med Chuck Berry (äntligen!) på Brunnsparken (ÄNTLIGEN!) imorgon! Sjukt. Legender på lilla jävla Brunnsparken. Minns när jag var där och tittade på Trazan och Banarne...
Nåja, han frågade även om jag ville ha biljetter, varefter jag såklart utbrast i ett coolt "Hell yeah!" (alt. "Eh, what? That would be awesome"). De tog mitt nr. och imorgon på dan kommer mr Status Quo (ehm, eller kanske någon vakt/crew i bästa fall. Kanske städerskan) ringa och säga om det går eller ej. Enligt managern skulle det inte vara några problem. Så jävla ballt, säkert årets händelse!

Så vad vet jag om dem?
Hma.
Jag har typ en typ CD från typ när jag typ var jätteliten. Typ min första CD någonsin typ. Minns tyvärr inte om jag lyssnade på den eller ej. Så mycket vet och kan jag om dem. Förutom att de är legender då. Jag vill minnas att när jag fick Status Quo-skivan fick bror min en Meatloaf-skiva, och minns jag rätt tror jag tyvärr att SQ fick lämna plats åt ML i spelaren...

Hur som helst glider nog jag o E dit och tar någonting att dricka iaf, musiken lär ju svänga även om jag inte är något fan :)

Men jag tror ändå att regnet vinner om det regnar...

/


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0