Kul

Kom på att jag använt ACn jag köpte för tre lök i ungefär 15min. Kul. Köpte den samma dag som temperaturen droppade 15 grader till det behagliga snittet på 20C, där den har hållit sig sedan dess. Före köpet var det så varmt att färgen började flagna inomhus, nu måste jag stänga på nätterna.
Jaja, jag slipper väl oroa mig för elräkningen.

Axel Berg
22:51:32, 2007-06-23
http://manligbetraktelse.blogg.se

Jag tror fortfarande att jag lever i landet Pripps. Med bryggor, flaggstänger och ölflaskor.
Men vad gör man. Är man en liten människa så är man.

Robban
00:09:57, 2007-06-24

Det där känns igen... Precis som att alla redan är proppmätta när man tar fram sin dyra efterrätt... Eller att vädret är kass när semestern börjar... Men men, så fort solen värmer kan du ju tysta den direkt! :D

Robban
19:43:54, 2007-07-13

Men shit pommes... Nu får du uppdatera lite.. Skriv att du ska flytta till mig eller nåt... Tagga!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0