Matförgiftad!

Isch, matförgiftad! Åt gamla potatisar igår morse, tyckte att jag såg lite mögel på någon potät men när jag tittade mer noggrant tyckte jag att det bara var en svart fläck. Ajaj, inte bra. Idag vaknade jag med jävla magsmärtor, gick på toa och gjorde mitt med bakdelen, lade mig i soffan och drack lite vatten. Febern började komma, värkte överallt. Efter 1h gick det inte mer. Sprang iväg till toan och spydde som en räv. Fick en sinnessjuk kramp i bröstet eftersom jag tog i så. Drack lite mer vatten och febern har gått upp och ner hela dagen i takt med TREOns verkningar. Nu har jag ätit lite glass och druckit vatten, det får räcka för idag

O jag som var tvungen att räkna på projektarbetet OCH läsa på statistikkursen idag Fanfanfan!

Måste lägga mig igen. Dagens update!

Robban
00:29:09, 2007-06-18

Det är det som ger power! :D


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0