Ny design

Jag håller som ni kanske ser på att uppdatera bloggens design. Ett äventyr i och med att min kodningskunskap sträcker sig till ungefär, cirkus noll. Jag har kunnat fram t.o.m. kanske <html>, därefter har det varit svart. Nu är det ju CSS som gäller, så min enorma HTML-kunskap kommer inte heller den till så stor nytta :( Nu vet ni iaf hur bloggen kommer att se ut ungefär, ska byta ut headern längst upp (som mest var ett test), tweaka lite fonter och få allt enhetligt, sen är det klart.

Feedback ska såklart ges!
Skriv även om någonting är fel i er browser och upplösning!

Robban
14:31:38, 2007-06-04

Vet inte om du har gjort om bilden på toppen. Himlen var inte där när jag såg den igår, nu här på jobbet ser det riktigt skumt ut.. Typ som om vi inte har 24bits-färg på eller nåt...

Otto
14:38:32, 2007-06-04

Hm, sitter faktiskt just nu och testar. Ser fint ut här hemma iaf... hma. Upplösning o sånt?


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0