Sista touchen på la grande design

Sådär, då var man klar. Rickard påpekade i vänlighetens namn att det såg knepigt ut i Internet Explorer, så det fick bli en del skrivande igen. Tyvärr verar IE inte förstå allt på samma sätt som Firefox och Opera så det fick bli en del kompromissande (tex är avståndet mellan länkarnar till höger [Senaste inlägg och Kategorier] mycket större i IE än i FF och Opera). IE förstod inte heller % i bredd utan jag skriva allt i pixlar... *sucka* Har struntat i att försöka ordna upp så att det inte är en hel vit kant till höger i IE också, det ser mao bättre ut i FF och Opera.

Jaja, nog med nördsnack. Imorrn är det sista (ta i trä) labbdagen för mig! Wooooho! Det jag är mest... nervös för är själva räknandet som öht inte går framåt. Skum sak att vara nervös för, till slut blir det ju bra. Kan jag inte lära mig av någon underlig anledning får ju handledaren räkna ut och jag titta på. Det är väl den här självkänslan kanske som tar mest stryk. Det är väldigt svårt att skriva resultat och diskutera det också iofs...

Funderar på att köpa AC också. Någon som har något tips? Ska kika runt lite på nätet, det jobbigaste verkar vara att olika modeller men med samma effekt fungerar helt sjukt olika bra. Det får mao bli en del research...

Robban
23:05:13, 2007-06-04
http://ostbage.blogg.se

Haha, köpa AC! Fyfan va lökigt... Ta av dig kläder och köp några sketna bordsfläktar istället...
Mr.Vardagsekonomi kan fan inte gå och köpa AC, jorden är i rubbning...

Otto
21:41:37, 2007-06-05
http://ottoman.blogg.se

Jorden är fan i rubbning när det är 23 grader utomhus och 30 inne, det är mao ohållbart redan idag när tempen klättrar över 22, hur i hela helvetet blir det i sommar? :)

Rickard
01:54:46, 2007-06-09

Du kan vara lugn, hörde att det inte skulle bli någon sommar i år


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0