Heeelsingbååg

Då var det inbokat, bestämt och spikat. Klubbat också. Ska ner till skaune (måste man ha med sig pass?) i slutet av juni, bara slappa och ha det skönt ett par dagar. Bor på hotel (super-rum!) första natten och hos R-L andra. Vill nog kanske över till Danmark en sväng, kanske mest för det gröna guldet. Annars är det väl bara äta gott o sånt som gäller! Gött!

Imorrn ska jag ner till Karlsborg och hjälpa bror att flytta till det nyköpta huset. Bära lite tyngre grejer som damen inte klarar av och inspektera villan. Jobbigt och jäkligt roligt, kan inte riktigt bestämma mig.

Yawnyawn också, måste skriva en del idag. Hoppar räknandet helt nu, får be om hjälp på måndag istället. Har inte ork, efter 5min sitter jag i samma sits som jag slutar i 8h senare. Nej, dagens mål är att skriva "klart" inledning och halva metoden, får se hur det går.


Förresten, finns det något ställe i Sverige som man stavar med dubbla å:n?
Själv skulle jag vilja skriva Bååsta...
Japp, utan d.

Lina
15:12:17, 2007-05-31

Råå :) granne med Hbg

Otto
19:30:54, 2007-05-31

Haha, det fick mig osökt att tänka på en Korn-låt som fallit i glömska. Får se om R kommer på den: Rååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
tips: "do you ever"
:P

Robban
20:18:17, 2007-05-31

Haha :)Oj oj, klassiker! Får bli lite av den varan när ni kommer ner! Herrlich willkommen!

Markus
23:38:56, 2007-06-04
http://supermumin.net

http://www2.sbbs.se/hp/erson/scanian-embassy/visum.htm
Kan vara att rekommendera.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0