Räkna om och antagningsbesked

Jaha, det var ju just snyggt. Fick sätta mig och räkna om allting... =| Inte så roligt mao, men det kanske var lika bra då jag fick ordning på alla värden.

Fick hem antagningsbeskedet om sommarkurserna idag också, jag kom in på alla jag hade sökt till! Wiiie! Det blir nog 10p Statistik, distans på Karstads universitet i sommar. Jobbar väl lite då och då när jag har tid och lust, får se hur mycket tid det här kan ta. Jag har fått för mig att distanskurser är lättare att läsa än "fysiska" kurser, men det kanske jag får äta upp. Ska ju skriva på arbetet i sommar också var det tänkt så att jag kan redovisa i början av höstterminen. Även om det är segt och tråkigt att skriva tror jag inte att det tar så sjukt lång tid, får väl sätta mig ner i 2v och bara kämpa mig igenom det så att arbetet blir klart. Det finns ju få saker som är lika jobbiga som att ha någonting hängande över en...

... hoppas bara att statistikkursen inte är så svår =|

Robban
19:03:44, 2007-05-07
http://ostbage.blogg.se

Jag har lägenhet till dig o Emma på g så ni vet :D Har även hittat barrskog till E så hon skall trivas... Pack your bags... ;)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0