Segdag

Nepps, det ska inte särskrivas; en riktigt seg dag är en segdag. Vaknade, åt frulle, checkade in nätet, skulle spela lite och kom på att jag måste hem till vovven, gick ut med honom, tränade med Dave och nu är det mat på tur.

Sitter och funderar på om jag ska orka gå ner till grannen (+Dave) på fest senare, är sådär lite lagom sugen. Sådär så att det kan kvitta liksom. Kul att träffa dem och snacka av sig lite, men inte så sugen på varken öl eller utgång(!). Det GÅR ju att gå dit utan någonting att dricka, men då kan man ju lika väl ligga hemma och titta på film :) Nåja, får se hur jag gör.

Min underbara bilfönsterdekal
Go to hell


Skönt namn bara, nästan lika fult som Jean-Claude eller Bengt-Lennart. Kassörskan tittade undrande på mig när jag fotade, hon trodde väl att jag rekade för ett kortbedrägeri :D
Wayne


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0