Valborgfirande

Nu så är det över. Hela campus ser ut som en krigszon och folket är försvunna från gatorna. Riktigt jäkla roligt var det igår, men kom hem hyffsat tidigt ändå. Vaknade i vanlig stil kl nio, mornade mig och tog en promenad upp till Dave för att hämta bilen strax efter lunch. Jag hoppas att hans lägenhet står kvar, jag vågade liksom inte titta in... :|

Kvällens rävpiss (nej, jag smakade inte den här gången heller :D ). "3 liter prima vodka i tetrapack, garanterad blindhet följer"


Vi gick förbi Kärlekslandet (campus) på vägen tillbaka, en hel del folk


Resultatet (sektionerna verkar ha tagit på sig att städa upp, det var faktiskt ett gäng personer där och plockade)

Matzzie
16:31:47, 2007-05-04

Tjennare otto fin bild på min tetra men den försvann under natten tror jag .


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0