Datorighet

Har hittat på ett nytt ord - datorighet, vilket kan jämföras med människans personlighet. Min dator har en speciell datorighet. Igår crashade ett spel och Winlogon.exe tog efter det 95% av minnet i datorn. Jag startade om, komm till skrivbordet sedan startades datorn om igen automatiskt. Så blev det hela tiden, kunde inte använda datorn alls. Efter en del pill fick jag igång den smärtfritt, så nu rullar allt på igen som om ingenting hade hänt.

För en vecka sedan stoppade jag in en kortläsare i datorn som jag fått av Robban. Alltså inne i datorn, direkt på moderkortet, men den fungerade inte alls. Idag, nyss alltså, när jag startade datorn hittades den och den fungerar problemfritt. Jag har startat om datorn med kortläsaren istoppad säkert 10 gånger och det har inte fungerat en enda gång, men idag valde den att starta. Det här är alltså datorighet.

Victoria
10:56:07, 2007-11-15
http://victoriaadolfsson.blogg.se

Fin blogg!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0