Läsa bloggar

Kom förresten på att jag ibland läser bloggar nedifrån och upp. Inte hela bloggen då (som ju kanske vore rätt logiskt när man tänker efter), men själva inläggen. Själva texten. Underligt.

Ungefär lika underligt som att man nästan alltid börjar längst ner till höger när man löser korsord, trots att det måste vara mycket bättre att starta uppe till vänster.

Emelie
14:34:33, 2007-11-22
http://emeliestankar.blogg.se

okej. nu kanske jag är lite vriden i mina tankar om vart jag skulle eller inte skulle bo i Norrköping. men mina BoEjHärOmråden skulle bli - Hageby, Navestad, Ektorp, Marielund (dock bara höghusen. enebygatan, lodbygatab mm och röda stan är helt okej!), och så vissa gator på Norr, och ibland bara vissa hus på vissa gator :p. helst av allt skulle jag nog bo i Haga eller Eneby, om man inte vill bo inne i centrum. för helst av allt skulle jag nog bi mitt i stan. eller på öster, typ promenaden eller oxelbergen. eller på söder, fast där är det nog mest bostadsrätter. Hmm, eller så skulle jag kunna tänka mig att bo på Ljura, men mest för att det är ganska billiga lägenheter där och rättså nära till stan. men det beror på ju lite på hur nära och vart man vill bo liksom :p. annars skulle jag nog tänka mig att Norr kan vara en idé, det är också lagomnära till stan. fast som sagt, det finns gator och hur där som jag inte skulle sätta min fot i, kan göra en lista om du vill :).

men vad ska ni hit och göra? fortfarande! svårt att förstå vad som säger i Skåne? :p. usch, vad drygt det där lät! det var inte meningen..


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0