Sent...

Alldeles för sent, jag vet. Har försökt, men inte lyckats. Vet inte vad jag ska göra nu, kanske dricka lite varm mjölk som de gör i alla barnfilmer. Hur pigg som helst. Hade någon velat spela badminton skulle jag vara på. Fest imorrn, så måste vara lite utvilad tills då i alla fall, annars blir det ju inte så kul. Har hela dagen på mig imorrn att vila på, så ingen fara där, men det är så sjukt tråkigt att vara vaken när ingen annan är det. Av någon anledning känner man ju även en enorm skuld när man inte kan sova, till vem vet jag inte riktigt. Ska ju som sagt inte göra någonting på hela dagen imorrn annat än kanske handla, så det ÄR ju lugnt, men varför känns det inte som det? 03:33, ish.

Emelie
03:47:59, 2007-11-17
http://emeliestankar.blogg.se

jag är också vaken. jättevaken! har fått skumma ryck i min sömn jag. blir riktigt aptrött mellan 19 och 22 på kvällarna. men har liksom oftast ingen lust att somna då. så jag håller mig vaken, oftast med tanken - en timme till -. och här sitter jag nu, för sen slår kroppen om helt och blir klarvaken och vill inte alls sova. hur jobbigt som helst. natti.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0