Jag dör!

Jo, faktiskt, jag dör. Hur klantig får man vara? Visst, pedofiler är väl inte direkt logiska, men vafan... bra det iofs så att de spärras in på livstid. Det påminner mig lite om när en rånare sprang in på en bank med svarta kläder, motorcykelhjälm och svarttonat visir. Rånet gick "jättebra", men han hade missat att ta bort sitt namn han klistrat fast i pannan på hjälmen.

Här är alltså pedofilens egen bild som han helt öppet lade upp på internet. Som alla ser är ansiktet förvrängd med en extremt avancerad algoritm. Eller också är det Swirl i Photoshop. Det tar ~23sek att invertera och få tillbaka orginalbild. Det mest problematiska är väl att bestäma om det är Clockwise eller Counterclockwise. Visst, lite datorhumor, men klantigt ändå. Och hysteriskt roligt! Självklart haglade tipsen in efter polisen publicerat bilden, så jag drar väl mitt strå till en bättre värld och försöker sprida vidare.

--->


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0