618 mail

Japp, så många är det i min inkorg. Tar bort några lite spontant, ibland sådär. Gjorde ett försök för några månader sedan med att rensa bakifrån. Orkade väl med 200 mail, men sedan tog det stopp. De får ligga kvar... 239MB tar allihopa, eller 8% av den tillåtna inkorgsstorleken. Det fungerar att köra såhär ett par år till, sen är säkert lagringsutrymmet oändligt stort. Yahoo Mail hade tydligen börjat med det - bara en tidsfråga innan Gmail följer efter. Annars får jag väl köpa 20GB utrymme för 10$ eller nåt sånt.
Spamkorgen rensar jag väl också lite sådär ibland. 800 spammail är väl inte ovanligt att jag har innan jag orkar rensa, men med tanke på att jag får 15-50 spams varje dag är det inte så mycket.

Många ord om någonting man använder flera gånger varje dag. Sjukt det här, telefonen verkar vara på väg ut.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0