Claes

Jarrå, the king strikes back! Gick jättebra på intervjun, jag var tydligen den enda som blev kallad till en annan intervju av de han intervjuat, nice :) På den andra intervjun ska jag även träffa vice chef och arbetsledare, de skulle också få "klämma och känna" på mig innan jag anställdes. Han var "mycket imponerad av dig och din presentation" och "ser det som självklart redan nu att du får jobbet".

Det är sjukt hur mycket det kan skilja från företag till företag. Nästan skrämmande. Helt annan attityd, helt annat flow. Kände mig välkomnad redan av tjejen som visade mig ned till chefen. Han är dessutom ute och jobbar mestadels ute i butiken med att plocka varor som vilken annan knegare som helst, man får mer eller mindre välja arbetsdagar och skriver upp sig på ett frivilligt schema över jul och nyår. Arbetsläget lät ju också rätt fint - roterande arbete. En timma i kassan, en timma i kundtjänst, en timma i orderdisk osv. En timma där och en timma där. Underbar stämning, underbar ledning, underbart schema. Och jag har inte ens börjat jobba där... något få timmar (mycket få), så ska leta vidare.

Man kanske skulle öppna en egen Claes Ohlson-butik?

CO

Samtidigt vill Teliachefen ha mig tillbaka... får lätt fler timmar där om jag "vill", möjlighet fanns även till ett tillsvidareavtal i december, varav nov-dec troligtvis skulle bli heltid pga julstress. Men vad gör man om man inte vill? Hälsa eller pengar och säkerhet, vad kommer först?

Robban
14:19:21, 2007-09-20

Inte lätt att vara populär va? :) Buggig banner där uppe... Den loopar... GÖr den lite större :)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0