Jag är kung

Japp, det är jag faktiskt. Handlade kamrem på Mekonomen idag, åkte hem och fixade till det på ett par timmar, varav hälften gick åt till montering av plastskydd i fel ordning och en mutter som inte ville sätta sig. Remmen som satt i var jättetrasig och helt av, men nu rullar bilen som en klocka igen! Eller nja, den puttrar lite. Fick förslag om att det kan vara hål på något membran i förgasaren, så ska kolla upp det. 30 spänn bara, men får se om jag får isär makapären. Hur som helst, cred till mig!



Tittade på Dina Pengar och listan Världens coolaste prylar. På tredje plats kommer VHS-spelaren, på andra mobiltelefonen och första Commadore 64. Rätt ballt hur C64 slår både mobiltelefon, VHS, Walkman, TFT och iPod! Det ballaste är väl att jag har en fullt fungerande (antar jag) hemma hos pappa. Måste nästan ta med den hem till Helsingborg nu när jag åker till Örebro i veckan. Hma, undrar bara var den ligger...

/

Robban
00:37:33, 2007-09-26
http://ostbage.blogg.se

Ok, stort... laga min bil nudå...


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0