Kommentarer

Tack för alla kommentarer på sistone!

 

Datorn kanske kanske får vänta lite på sig. Det är egentligen ingenting som gör någonting, det handlar mest om att jag vill ha. Den här fungerar ju fortfarande strålande och spela gör jag ju knappt längre. Spelet jag verkligen laddar för kommer i november (GTA 4), men visst kan man klämma in lite annat tills dess (Crysis). En ny burk är alltid väldigt kul, men frågan är om det är så smart. Hjärna eller hjärta, vilket ska man lyda? Hjärtat säger köp och hjärnan säger vänta lite. Varför? (1) Jag har ingen större användning för den nu (2) Priserna sjunker hela tiden (3) Jag har ev. inget jobb på måndag. Av dessa är det ettan som borde säga stopp på en gång, men trots det säger hjärtat tvärtom - ha.

 

Är lite sugen på att skaffa ett 4870x2 när man ändå är på gång, men då kostar det ett par lappar till. nVidia kommer väl snart med ett motdrag (280?) och då droppar väl x2 en hel del i pris. Nej, jag vet inte. En vecka kan man ju vänta hur som helst. Alla delar finns inte ens i lager förrän i början av september, så jag vet inte varför jag tänker på det. Hjärtat får man väl skylla på...

 

 

Men jag är inte så stressad över jobbsituationen. Faktiskt inte. Någonstans får man väl jobb om man ligger på och sänker sina krav. Hur som helst vill jag ju helst inte stå på Ica och packa kött... men men, nu får man väl kanske tummen ur också. Söka riktiga jobb. Har tittat på AMS igen, fortfarande två (2) relevanta ute. I hela landet. Tänkte hur som helst kasta in en ansökan imorrn (nätet) eller på måndag (irl). Labb-personal i Leinkoepeing...

 

Kan man ha nattjänst utan att dö?

 


Anonym
23:26:14, 2008-08-21
http://emeliestankar.blogg.se/

hah, packa kött på ica skulle ju fan vara roligt. tänk dig att träffa nya människor. - jasså vad jobbar du med? - tja, vill du verkligen veta? det är ganska spännande. - JAJA, apsolut! - det är jag som är liemannen - ? - jag packar kött på ica.. okej, det lät roligare i mitt huvud än när jag skrev det.

m
09:18:13, 2008-08-22

Nej, man kan inte ha nattjobb utan att dö en smula! Ta mig som varnande exempel!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0