Ny design

Testar en ny design en dag. Tröttnar nog imorrn och byter troligtvis tillbaka, men tycker man om merarbete så gör väl inte det någonting. Ljus och fräsh nu hur som helst. Byter kanske färgschema o så, men tycker om minimalismen i det hela. Ändrar kanske fyrkantstemat till ringar (som var så populära tydligen) och fixar såklart till en logga till imorrn. Nu känns det lite orka, så WullfMorgenthaler får stå för skönheten sålänge.

 

Bloggens utveckling (exklusive mellanvarianter) hittar ni här. Vad tycker ni om färger här då? Ändrar som sagt gärna om någon vill någonting annat.

 

 


Åsa
20:04:56, 2008-08-15

Gillar den här toppenmycket!



Superfin!



Kram från Kneippen

ullrika
00:45:43, 2008-08-18
http://akirllu.blogg.se/

gillar den nya. trots att den svarta var min favvo!



du. är det en hemlis hur man får pinnen eller ringen? mina länkar blir större och det är varken snyggt eller praktiskt. ringar hade varit myyycket finare :D

datahacker
00:02:59, 2008-08-19
http://akirllu.blogg.se/

nja. jag har ju själv valt att göra länkarna hover-större så hur jag ändrar det har jag koll på :) det jag söker efter är precis som du gissar dina små bollar (fast nu är det la streck) i sidomenyn! jag fortsätter frågerrundan genom att undra:



den där bilden du "gjorde",



1) fick du trixa länge för att få den i proportionerlig storlek eller löser det sig själv?

2) hur tusan lägger jag den som bakgrundsbild vid hovring? alltså, hur är kodningen? är det precis som en vanlig bild kanske?



tjo och go'natt och jupp, du är förlåten att du struntade i min bloggetik ;)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0