Tjaaaa

Tja ni, vad ska man säga. Bytte en jävla massa etiketter idag på jobbet. Ny katalog imorrn, så det blev en helkväll med en jävla massa pappersbitar. Linda kommer nog att bli jäkligt glad över framsidan på multimediakatalogen, hon är nämligen helt besatt av saker som handlar om eller innehåller hennes namn. Har iofs vetat om det ett par veckor, men ibland sviker minnet :)

 

Regn hela dagen här. Just typiskt att så fort man är ledig regnar det. Jag skrev för ett tag sedan om att jag längtade till hösten, och det stämmer fortfarande, men ibland är det bara blä. Regn tycker vi inte om, men blåst och liksom sådär rått och härjat är sjukt mysigt.

 

Fick en cykel på telefon av Robban också. Tack! Problemet nu är att jag har 2000kr presentkort på en cykelaffär i Örebro som absolut inte kommer att utnyttjas... ingen som tänkte köpa en cykel och kan köpa checkarna av mig? :| G? L? L? R? S? T? M? P? T? D? Y? P? P? Ingen? 

 


Tranan
01:02:53, 2008-08-18

Vilken affär är det då? Kanske finns annat bra att köpa där

Otto
08:55:43, 2008-08-18
http://ottoman.blogg.se/

Det handlar om Tottas i Öret. Han har väl mest cyklar vad jag vet, men ta gärna en tur dit o kika!

Linda
21:04:06, 2008-08-18

Johan. Det handlar inte om att "något innehåller mitt namn" står det Linda eller sjungs det så är det ju självklart om MIG, det är mest därför jag gillar det. Uppmärksamhet mår vi alla bra av. Får tacka personalen i nästa CO butik jag går in i helt enkelt att jag fått delta i katalogen :D


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0