Mamma

Jag älskar att få paket eller brev från mamma. Hon verkligen verkar längta efter nästa gång hon får ge bort någonting. Ibland kommer det ett litet brev, ibland med någonting viktigt, ibland med någonting mindre viktigt. Idag kom det senare. Eller ja, visst är det viktigt att visa kärlek. Det är viktigt på ett annat plan får vi diplomatiskt säga.

 

Jag fick två ballonger. Hjärtformade ballonger. Tack! Har ännu inte vågat släppa ner dem till katterna, vi får se hur det går...

 

Målade även min första tavla igår. Vi hade en liten kanvasduk som ändå skulle slängas, så konstnärliga jag bestämde mig för att måla lite. Färgen bestämde Emma mer eller mindre :)

 

  


mamma
19:43:42, 2008-02-15

Visst är jag bäst!?

Lovisa
22:36:41, 2008-02-17
http://onemoretry.blogg.se

Ohh, mysig mamma du verkar ha! :)
Haft en bra helg?


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0