This is sooo boring!

Tydligen är "lager 157 raw", "killblogg" och "svartenbrandt" populära sökord för att komma till min blogg, måste pusha för dem igen. Lager 157 raw, killblogg svartenbrandt.

 

Sådär ja, första dagen på jobbet avklarad. Eller ja, halvdag med brandövning och så lite butik. Trist faktiskt. Är splittrad i vad jag vill göra... som det är nu kan jag inte ha det, vill byta, men till vadå? Vad jobbar alla personer med? Butiksjobb verkar inte vara något för mig, i alla fall inte på det här sättet. Säljare? Njae, men har sökt och ska söka sådana inom data och teknik. Klädaffär? Nej. Vad finns det mer liksom? Har ju för fan en magister i biologi, men inom det finns det inga jobb. Och fanns det jobb vet jag inte ens om jag skulle vilja ha dem.

 

Vad jobbar folk med? :|

 



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0