Besöksloggen flippar

Det verkar som att jag har kanske 23-25 dagliga läsare, alltså folk som har mig i bokmärken och medvetet klickar sig in för att uppdatera sig själva om mitt lilla liv. Och så ibland flippar det ut. Igår hade jag 37 läsare, ett par dagar innan det 58. Mellan dessa toppar var det någon dag med 18. Idag är vi uppe i 25 än så länge. Skumt. Var kommer 37 och 58 ifrån? 

 

Tränat med Robban idag, ben som alltid är lika tråkigt. Laddar inför nästa veckas flytt och ska väl snart börja bunkra banankartonger. Jag hatar banankartonger. Ska nog passa på att spy på varenda en, men väntar vid närmare eftertanke till efter flytten.


Markus
21:59:38, 2008-01-23
http://supermumin.net/

Vad har du för besöksräknare?

Google Analytics är rätt bra (och gratis) om man vill ha bra och informativ besöksstatistik. Även om man blir förvånad över de låga siffrorna. De rensar bort rätt mycket bottar och sökmotorer, då går siffrorna ner lite.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0