Fick jobb

Woho! Vaknade av att de ringde från Clas i Norrköping "Har du fått något jobb än?" "Nej" "Du kanske skulle vilja jobba lite här under tiden?" "Jao". Sagt och gjort, två hela helger inbokade, med reservation för att jag hittar någonting annat. Perfekt. Inte bundit mig till någonting, men samtidigt har jag jobb, underbart.

 

Under dagen ska jag hänga ut försäljningslappar på mitt gymkort och sätta in pengar på banken. Och sen... tja, träna och ha skönt. Måste komma ihåg att teckna hemförsäkring, skaffa elabonnemang och beställa adressändring. Sedan är det inte så mycket mer. Bredband tar vi när vi är där, men det lutar åt Comhem. Ska försöka begära någon testmånad eller liknande bara, deras bredband är ju beryktat lite darrigt ibland.



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0