Gilmore Girls

Finns det någon mer kvinnlig serie? Tittade två minuter idag och brast snabbt ut i ett epileptiskt anfall. Emma tittade glatt vidare utan några som helst uppenbara visuella störningar. Hur kan två så likadana personer säga så många ord på så lite tid? Hur kan den manliga mannen i fiket ha en manligt uppknäppt skjorta och samtidigt vara likadan? Min manliga hjärna får härdsmälta. Livrädd satte mig snabbt vid datorn och sökte på vapen, motorer och allting enklare än mängder av ord, glada tjut och hoppande fötter. 

 


Koma
10:33:57, 2008-01-17
http://nico.blogg.se

Hahaha! Jag kan ärligt säga att jag aldrig orkat se ett enda HELT avsnitt av den serien. Den har roliga inslag och flera kul karaktärer men jag blir så trött i hjärnan av deras krystat klämkäcka svada. Så ALLA tjejer förstår sig nog inte på den :)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0