Helvetes jävlar

... vad ont jag har i halsen. Det är helt fokuserat dit också, är inge snuvig, febrig eller någonting annat, har bara förjäkla ont. Har några Mucoangin hemma, men de hjälper ingenting. Testade även att gurgla bedövningsmedlet Xylocain, men det hjälpte inte heller. Vet inte vad jag ska ta mig till, att grina hjälper väl inte?

 

Vet inte heller vad jag ska äta idag. Det måste vara antingen jättevarmt eller jättekallt, så jag funderar på att flambera glass. Två i en liksom. Hade ju tänkt avsluta Helsingborg med en pizza av finare slaget tillsammans med R&L, men fast föda skulle nog innebära en rätt säker död, så det skjuter jag upp. I alla fall till imorrn. Nu bär det iväg till jobbet för att lämna in nycklar och sen tar vi med oss banan(urk)kartonger(urk). Glass måste jag ha också. Och sprit. 



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0