Kasta handsken

Fan, här sitter man på natten, läser tidningen och verkligen överöses av självklara blogginlägg. Hör bara här:

 

Karol Krizans vredesutbrott
Modo-målvakten rasande efter segermatchen
Kastade handsken i huvudet på Skellefteås Fredrik Öberg.

 

Buhu? Jag trodde att kasta-handsken-inviten dog ut någon gång på 1700-talet. Vad ska Karol(a) göra härnäst, ta av sig fingervanten, snärta till den elaka gubben på kinden, utbrista "Jag uutmanar dig!" med gäll röst och göra sig redo för duell? 


ida
12:44:19, 2008-01-27
http://totaldisorder.blogg.se

det har du rätt i. för dum som jag hade vart hade jag fått surfa runt på hela intranätet efter bokstäverna och sitta och klistra in bokstav efter bokstav. troligen hade jag fått sitta hela natten för effektiv är då inte alls mitt namn och jag somnat på tangentbordet och råkat radera hela skiten.

btw tack så mycket, det är ändrat nu. men hur tusan du nu kunda luska ut att jag skulle ändra det så? :P

jag vill ha mer elaka gubbar får lavetter utavfingervantar bloggar tack!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0