Killar med långt hår

E och jag roar oss med att prata skit om folk vi ser. Ibland blir det heta diskussioner om stövlar och vad som är snyggt (klack eller inte, bred eller smal, höga eller låga, stor sula eller inte), ibland spyr vi galla på folks kläderval (varför köpa fula när snygga kostar lika mycket liksom?) och ibland agerar vi fördomsprofilerare. Idag kom killar med långt hår och varför de alltid är så trevliga på tal.

 

Jag, som festivalbesökare och flitig hårdrockare, har träffat min beskärda del av långhåriga män. Alla har hittills varit sjukt öppna och trevliga. Tillägnar en alltid all uppmärksamhet och verkar verkligen trivas med att prata varmt. Att de sedan slår ihjäl alla hjärnceller framför scenen och skrämmer livet ur pensionärer spelar mindre roll, men varför är de alltid så ödmjuka?

 

Det får en ju även att undra om Virtanen skulle bli snäll om han inte klippte sig?

 

Jag menar, hur sympatisk, jordnära och trevlig verkar inte killen med grisen? På rak arm sådär, tio? Han är min gud hur som helst. 

 

Långt hår


Robban
18:20:01, 2008-01-24

Du har inte träffat Axl tillräckligt :)

Anonym
17:57:19, 2008-01-31
http://incurablejunkie.blogg.se

haha.. underbar bild...


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0