Lovefilm

"Hej jag ringer från Lovefilm"

"Hej"

"Har du tid?"

"Nej" Eller jo, men jag vill inte.

"Då tar jag det snabbt." Vafan, det kan vara kul att höra hur de gör "Jo det är ju såhär att... kostar... uppsägning... porto betalt... allt klart..."

"A... mmm... aha..." Undrar hur han ska få mig att gå med?

"Så jag täkte skicka ut användaruppgifterna till dig. Har du fortfarande samma mail?" Jaha, så gör han.

"Så jag skriver inte upp mig på något nu om du skickar ut uppgifterna?"

"Det är ju såhär att du får en gratisfilm också..."

".. nej tack, inte intresserad"

"Ok, hej"

 

Så då vet man det. Har alltid bara sagt nej och lagt på när företag ringt tidigare, men idag ville jag höra hur de gjorde. Lärorikt!

 

Användaruppgifter = binder du dig till det här i två månder?


Sofie
19:28:53, 2008-01-17

Jag längtar så mycket till våren så måste erkänna att jag gillade den ljusa designen ngt bättre, men det viktigaste är ju att du är nöjd ;) Och den här var också fin! Grattis till jobbet, skönt att slippa tänka på det, jag gissar att det är mycket nu ändå med flytten. Ha det gott! Kram kram


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0