Musik

Det går i vågor det där. Ibland lyssnar jag typ aldrig på musik och ibland kan jag inte andas utan att ha någonting dånande i öronen. Just nu har jag fastnat för ett par nya skivor, sitter verkligen och loopar dem om och om. Meshuggah och Engel, helt underbara. Vill verkligen skapa egen musik nu också, det bara rycker i fingrarna. Eller nja, inte i fingrarna, när det väl kommer dit brukar det lägga sig direkt. Idétorka och stelfingerhet (nytt ord) när gitarren ligger i knät, men just nununu har jag tusen idéer. Flera tusen idéer. 

 

Imorrn blir det förhoppningsvis en skaparsession med R och hans trummor. Det får bli på distans sen, måste bara köpa en Pod eller nåt jag kan koppla rakt in i datorn. 

 

Med tanke på mitt nyfunna musikintresse ändrades faviconen (bilden bredvid länkadressen i adressfältet). Fin va? :)


Hanna
15:17:50, 2008-01-26
http://hinnii.blogg.se

Ja, sjukt jobbigt! :)

Robban
17:48:24, 2008-01-26
http://ostbage.blogg.se

Låter lovande!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0