Raggat

Har på något sätt lyckats ragga tag på sju nya läsare, så nu ökar pressen på ett ständigt inläggsflöde. På något sätt har antalet kommentarer krympt också till ungefär noll på samma gång. Undrar hur det går ihop :|

 

Tränat med Robban och Andy idag, riktigt fint. Av någon anledning mår jag alltid sjukt dåligt när jag kommer hem, bara måste slänga av mig alla kläder (nåja) och lägga mig i sängen, pustande och frustande med svettattacker HMK (Hans Med Kniven a.k.a. Svett-Hans) skulle buga inför. Där ligger jag tio minuter och sen är det bra. Eller ja, det är då jag orkar med ett "Hej" till Emma. Efter ytterligare ett par minuter är jag funktionell igen.

 

Igår var det middag med Tisdagsklubben (ja, på en onsdag) och Buster stod för maten. Pasta med laxsås, riktigt jäkla gott. Öl och prinsesstårta kom från mig och Robban bjöd på husrum och Sopranos. Sjukt bra. Micke gjorde... tja, inte så mycket den här gången. Han mest åt. Nästa gång är det min tur att stå för kockeriet, funderar redan nu på vad jag ska laga. Har ett par idéer som jag tror uppskattas. Grabbarna är ju rätt stora i maten, så vad det än blir måste jag tänka i volym. 



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0