Trodde att det...

Trodde verkligen att det skulle bli ett jäkla drag bland kommentarerna efter Veckans luring... seriöst, alla måste väl ha en idé? Av alla 35st som varit inne idag bore väl omkring 25st varit inne efter inlägget blev skrivet och 21st av dem borde tänkt till en gång. Men men, what to do åt folks lathet. Mentalpiska med telepati? 

 

Lägenheten är i kaos nu. Skruvade isär sängen förut och prydnader ligger överallt. Vi kom nyss på att alla bestick kastades förra flytten, så det får bli plast första dagen i Norrköping innan vi kommer iväg till IKEA eller nåt. 


Ida - Mitt utvik i ord
20:44:42, 2008-01-29
http://idastrid.blogg.se

Haha.. näe, inte riktigt så. :P Vad det kostar är ju en annan femma. Hade ju lika gärna kunnat skippa i att skriva vad allt kostat, men folk vill veta vart och för hur mkt man kan hitta kläderna man visar. That's why.
Tänkte lägga till i slutet att jag valde kläder av det dyraste laget, men jag kände inte att det skulle vara nödvändigt. Kläder är kläder. Endel lägger ut tusenlappar och andra hittar liknande för hundralappar.
Kul att du läser min blogg förresten ! ;P
/Ida

Ida - Mitt utvik i ord
21:44:24, 2008-01-29
http://idastrid.blogg.se

Eftersom jag inte har ngn pojkvän så måste jag hitta ett annat offer att klä så då väljer jag istället mina manliga bloggläsare! ^^ haha så känn dig aningen utnyttjad! :P Näe, ärligt talat så finns det mkt snyggare kläder till killar.
Ja! Kofta på killar är så himla mysigt.
Särskilt en sån med hög krage! :) Jag vet att Jack&Jones brukar ha
många snygga koftor! :)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0