Kom in!

Woho, jag kom in på lärarprogrammet distans i Karlstad! Ett och ett halvt år för att få ut min andra examen, förhoppningsvis träffar jag rätt den här gången :) Får väl känna på  första praktiken så får vi se om det är kul, men det tror jag nog! Kommer nog att kunna jobba väldigt mycket också, så den enda skillnaden mot vanligtvis är att jag har lite mer att göra de gånger jag inte är på jobbet.

 

På jobbet händer det förresten grejer. Vi flyttar ner hela övervåningen till ett nytt utrymme på nedre plan med allt vad det innebär. Spenderade dagen med att inreda en långvägg med varor, rätt jobbigt kan jag lova... men kul med omväxling! Slapp ha massa kunder också, alla andra fick ta dem :) Imorrn blir det nog vanligt jobb och sen är det måndag-tisdag bygg igen, efter det är vi förhoppningsvis klara!

 

Ska köpa en skruvdragara/borrmaskin imorrn hade jag tänkt också. Rea på jobbet, så då gäller det att passa på! Bilder kommer :)


mamma
19:41:36, 2008-07-12

En sticksåg skulle sitta fint!

ullrika
22:41:27, 2008-07-12

grattis till studieplats!



ps. deWalt is da shit :) har ni såna?


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0