Mamma var ...

Mamma var förresten på besök igår. Hon och vovven tog en minisemester hos en väninna till henne (när blir "kompis" = "väninna"?) strax norr om min stora (ehm) stad. Vi åkte ut och jag fick en pizza, en fet glass (inte fet som i stor, utan fet som i... ja, fet. Smörig kanske är ett bättre ord.) och en hel del slappande ute vid Abborren. Tyvärr var det stängt, men utsikten hade fortfarande öppet. Kameran var såklart med med vovven som huvudmotiv. Av 103 bilder blev 30 så bra att de är värda att spara, i övriga studsade den svarta bollen omkring så att fokus var omöjligt. Svart päls är inte så lätt heller har jag upptäckt med katterna... men men, ett par blev som sagt bra.

 

Äcklade till nedanstående i Photoshop lite. Själv tycker jag om det, även om det kanske är för konstigt för en del av er. Lite lomo-drag, men bara lite lätt. Modellen är det inget fel på i alla fall :) Horisonten rakt i sista bilden också, men utsikten kom i alla fall med! 

 


ullrika
00:46:20, 2008-07-12
http://akirllu.blogg.se/

jag är korkad och tillräckligt dum för att fråga:

"lomo"?


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0