Orka

I morse tittade jag på klockan 07.57, den var ställd på 08.00. Helt jäkla otroligt enligt mig. Det är inte så att jag ljuger eller nåt, det verkligen är så! 

 

Jaja, imorrn är det Filipstad som gäller. Tänkte svida på mig kostym dagen till ära. Måste man ha slips till kostymbyxor, kavaj och skjorta? Det funkar väl också eftersom jag går varje dag med det i jobbet, men det känns hundra gånger mer uppklätt än utan slirre. Ska på Es syrras födelsedagsfest. Vet inte riktigt när vi ska hem än... antingen på kvällen eller på söndag morgon. Det ger sig. 

 

----------------------------- 

 

Vi håller förresten på att göra en enkät på jobbet om de vanligaste frågorna vi får så att detta kan avhjälpas i nya butikslayouter. Läste på ankäten och skrattade högt av en fråga som jag turligt nog inte fått själv:

 

"Jobbar du här? (fick frågan i kassan)"

 

En reklamplanch utanför ingången till jobbet... ny avatar kanske?

 



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0