Street art

Sådär. Tog bara ett par bilder från resan till brorsan, men efter feta påtryckningar måste jag väl visa i alla fall två. En blev fin på bror också, men är allmänt sparsmakad (wow, första gången med ordet) med personliga bilder... varför vet jag inte, men känns bara underligt att ligga ute med bild till hela världen. Tror inte att skölpaddan Tiger har någonting emot det, så han får agera modell istället. Hemma i Norrköping igen tittade jag av någon anledning upp mot himlen och fick syn på ett par skor. Kommer ni ihåg reklamen för typ "street art" i USA? Direkt kopierat därifrån, så kreativiteten måste ifrågasättas... roligt ändå med lite frigjordhet. På stan hänger även CD-skivor på samma sätt, ska se till att få med mig kameran dit också. Hemma hos mamma sitter en jäkla massa virkade saker på träd, stolpar och papperskorgar, men det blir svårare att få det på kort(om inte mamma ställer upp?)

 


Robban
23:35:37, 2008-07-25
http://ostbage.blogg.se/

Mer pics på dig och E. Syns ni inte, så finns ni inte... :)

m
09:48:27, 2008-07-26

Självklart hjälper jag till! Bilder kommer snarast.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0