Wooooow

Nu jävlar är jag hemma igen. Mamma har sagt att jag inte ska svära så mycket i bloggen, men äntligen i fan är jag hemma. Bära ett helt bohag (typ) upp en trappa är jäkligt jobbigt, speciellt om det sker efter kl. 20 båda gångerna och två gånger på fyra dagar. Usch. Och så bär jag så in i helvete på jobbet också och stressar igenom varje dag. Har lagat mat en gång under veckan som gått, resten ute. Vidrigt med utemat, men är man slapp så är man. 

 

Det luktar underligt i lägenheten. Skulle jag kunna ta kort på lukten skulle jag, men ni får nöja er med foto på det fina golvet (kommer imorrn). Den tillfälliga lägenheten städade vi inte ens, det får hyresvärden göra (på eget bevåg). Golvet blev jättefint och ett gäng nyanser ljusare, vilket jag tror var en oväntad effekt av slipningen. En bra oväntad effekt eftersom hela atmosfären i lägenheten blev lättare och bättre. Handlade även ett gäng nya saker på Ikea som det också kommer foto på imorrn, men nu får det bli ett par liter vatten, några slurkar whiskey, en kopp kaffe och någon liter saft. Och en dusch. Det är varmt och jobbigt att bära möbler.


Robban
09:58:56, 2008-08-01
http://ostbage.blogg.se/

Ni måste vara dom drygaste hyresgästerna :) Och svära är bra!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0