Biomedicinsk analytiker!

E har fått jobb! Som biomedicinsk analytiker!!!11ettett! Jag kan fan knappt uttala det, men det ska hon alltså bli! Weeoooooaaaa! Jäkla ballt faktiskt, riktigt avundsjuk :) Men nu fick jag också tummen ur och sökte ett gäng bara för det. Lite stolthet har man väl ändå... ehm. 

 

Imorrn blir det en snabbis till Göteborg och tillbaka, ska upp tidigt och kolla om någon biljett är släppt. Kan åka med ett tåg som tar 4.5h, men det finns även de som tar 2.75h, så valet är inte så svårt... problemet är bara att det inte finns biljetter till det snabbare tåget, men de släpper nog ett par på morgonen. Vi får hoppas! Buss kostar alldeles för mycket... 

En dag på tåg och i bil innebär alltså RING HUR MYCKET NI VILL. Annars dör jag. Loggar in på MSN på mobilen också, så underhåll mig hela morgonen :)

 

Nu är jag seg som få, ska äta lite ost med smör och bröd och bara slappa tills ögonen inte hänger med.

 


Robban
21:11:29, 2008-03-13
http://ostbage.blogg.se

Grattis E! Nu blir ni höginkomsttagare! Då är det bara att knalla ner och leasa ut fin bil då :) Täckningen på tåg brukar vara sämst Satan så det får nog bli mkt msnande...

Annika Forsberg
21:04:41, 2008-03-15
http://forsbergannika.blogg.se

härlig bild


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0