Kvar i Örebro

Jag är förresten kvar i Örebro. Det blev så, men jag har inte hört av mig till någon av er pga en enkel anledning: migrän. Vaknade seeent (för att vara mig, alltså 09.30), gick upp, fick förkänningarna och gick ner och lade mig igen. Låg och våndades i tre timmar (vaknade ju nyss!), fick för ont i magen och hasade upp. Insåg snabbt det taktiska misstaget och gick ner med en sån där ögonlapp man får på flygplan och lyckades somna. Sov till nyss och nu fungerar jag igen.


Helgen har varit sjukt kul. Kom hit i lördags förmiddag, åt + fikade hos mamma, fick iväg benen till Yazza på kvällen och träffade kompisarna framför Youtube och massa musik. Vaknade tidigt igår och åkte till IKEA med mamma, gick ut med vovven och åt middag hos pappa. Besökte Tilda på kvällen för spel och popcorn. Underbar helg med tråkig avslutning, men så blir det ibland. 50 läsare per dag de senaste två dagarna, underligt eftersom jag inte skrivit någonting! Jaja, nu spräcker vi 100-gränsen! :)

Bilder på hela spektaklet i helgen ligger i mobilen. Tankar upp dem när jag är hemma i Norrköping igen, troligtvis imorgon alltså!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0