Migrän

Efter typ åtta månaders uppehåll (otroligt va?) slog det till igen. Vilken tur bara att jag hade med mig tablettbehållaren, har tänkt lägga ifrån mig den varje dag nu de senaste månaderna. Gick på stan, skulle handla tvättsvampar och tvätta bilen, bara fika lite först med Emma men såg inte vad som stog på menyn. Det brukar ju börja så, att jag inte ser. Eftersom vi åkte bil upp visste jag inte riktigt hur vi skulle bära oss åt för att komma hem - åka halvblind eller låta skiten stå? Orka hämta den någon annan dag liksom, så det blev att ta den hem de där fem minutrarna blixtrarna är borta.

 

Sådär ja, nu har jag bara jäkligt ont i magen och jäkligt ont i huvudet. Två treo dämpade det senare men gjorde det första värre. Jobbet ringde medan jag sov också, men tar nog morgondagen ledig - jag brukar ju inte fungera så bra på några dagar.

 

Tvätta bilen får bli imorrn, nu är det tyckasyndommiggodis och slappa hela kvällen som gäller, woho! Ingenting ont som inte för någonting gott med sig :D

 


mamma
19:41:42, 2008-03-05

Stackars, stackars dig! Hoppas att det inte var mitt telefonsamtal som ställde till det? Lovar koka extra mycket lingonsylt! Tyckersyndomdigkram

Pernilla
20:39:00, 2008-03-05
http://pernillas.webblogg.se

Nej men usch din stackare! Jo, jag har haft min sen jag var 12-13. Hade min fortsättning idag, låg hemma med persiennerna nerdragna och kände för att kasta mig ut från balkongen. Men nu är det mycket bättre. Mina tabletter gör mig helt jättekonstig. Starka grejer!
Krya på dig! Du får ju se det positivt på ett sätt - nu får du ju användning för de dyra tabletterna ;)
Ha det toppen!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0