Skomode

Jag känner att jag är i ofas med rådande skomode och har så varit ett par år. Allt är så jäkla fult... eller nej, det är snyggt på andra (kanske ibland), men ser fruktansvärt ut på mig. Vill bara använda klassiska Puma-sneakers eller kanske några loafers i bästa(?) fall, allt annat ser så polskt ut. 

 

Hittade som sagt ett par Puma igår på stan, men dessa fanns såklart inte i rätt storlek. Inte får de in nya heller då det är förra årets modell (tittade på dem även då, men utan storlek). Vad gör man då liksom? Grinar?

 


Emelie
11:46:39, 2008-03-18
http://emeliestankar.blogg.se

skor till killar kan vara det apsolut svårare som finns! jag förstår inte hur ni kan :). och endel lyckas jättebra. andra mindre bra. och vissa går i ett par gråbruna skor som en gång i tiden varit vita. men det är fasen inte lätt med skor till killar. det är en av mina svaga sidor (vilken tur att jag inte är kille :p). och anledningen till denna lilla kommentar? jag älskar skor, men inte killskor, för det är så jävla svårt! haha.

Markus
12:46:24, 2008-03-18
http://supermumin.net/

Adidas och Nike har rätt snygga sneakers, problemet är väl mest att de flesta är vita. Lacoste har skitgrymma sneakers dock, många vita, fast andra snygga färger med.

Min flickvän fick ett par svarta Lacoste snuskigt billigt till mig. http://www.soleredemption.com/pics/2007/03/lacoste-stealth-2007-ss-1.jpg fast svarta. Mocka, skinn och jeans. Mumma. Synd att de blev totalt söndertrampade på metalkonsert och mockan är totalt sleten för att jag aldrig fick tummen ur och impregnerade dem..


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0