Ikea

Ringde Ikea ang. tv-bänksbestyret. Skulle ta med mig kvitto och komma in. Det är ju liksom bara för dem att räkna antal kolli av 1 och av kolli 2 :)

 

Som tur är slipper jag åka dit då överhuvudet(?) i fam. Larsson ändå är där idag! Woho! Och kvitto fick han med sig också, megawoho! Soffbordet blev faktiskt galet fint på plats. Ett lite mer praktiskt skrivbord och matsalsmöbler kvar, sedan är vi rätt fit. 

 

Tänkte försöka mig på en väggmålning också av något motiv på mig och E alt. någonting mer abstrakt (träd? gräs?). Köpa MDF-, gips- eller spånskiva och måla på så slipper man kludda direkt på väggen. Dessutom kan man ju sätta distanser bakom och smälla upp ett par lysslangar om man så vill! Projektor kan jag nog låna på jobbet... men vilka färger ska man ha? Vitt och svart? Vitt och ljusgrått? Vitt och rött? Täckande motiv eller bara kontur? Pensel eller tusch? 

 

Många frågor som man kanske ska försöka få svar på innan man ger sig hän :) Bra ord förresten, "hän".

 

Nya Tider på TV, det är nog dags för dusch. 



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0