Mammas dag (igen)

Jag hann ju inte riktigt klart med inlägget igår... jo, Mors dag spenderades i metropolen Katrineholm med mor (japps!) och E. Vi möttes halvvägs så att säga.  Mat i stadsparken och så promenad med vovven med tillhörande picnic. Underbart väder och allt var jäkla nice. Med mig hem fick jag två täcken av modell intedun. Mitt duntäcke har jag använt jag vet inte hur länge, men säkert tio år, så det var en rätt stor förändring att få nytt :) 

 

Har ni förresten tänkt på hur illa det luktar av blöta duntäcken? Typ... fis. Inte fis som i "äckligt", utan fis som i fis. Vidrigt!

 

Och så skulle jag iväg på intervju idag. Närmare bestämt om 0.5h, vilket efter en titt i mobilkalendern blev 24.5h. Jag tappade bort en dag, så IMORRN gäller det, inte idag. Klant


Ida
11:49:47, 2008-05-26
http://moaidaamanda.blogg.se/

sv: haha tack så mycket, det är la nått åt det hållet :P

Anonym
11:50:19, 2008-05-26
http://linneaafriberg.blogg.se

tack så hemskt mycket! :)
ingen skräp kamera, men heller ingen jätte fin kamera. casio ex-z1080 heter den.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0