Datorbutiken.com och JME i konkurs!

w000t!? Inte för att någon annan än tre av oss som läser min blogg bryr sig (R, M och jag), men ändå! R speciellt! En gammal klassiker försvinner och kommer inte igen. JME följer ju såklart också med eftersom det numera var samma bolag. Samma JME som R jobbade i för tre månader sedan. w00t w00t säger jag.

 

Eller vad säger ni om startsidan till www.datorbutiken.com?

 

... och självklart blir nästa tanke undrar vad som händer med varorna som fanns i lager, går de att få tag på


Robban f.d. JME/Datorbutiken-anställd
12:43:30, 2008-11-17

Japp, inte så oväntat kan jag lova... Kändes bara som en tidsfråga. Skönt att man har valt ett annat yrke! :D

Emelie
16:24:53, 2008-11-17
http://emeliestankar.blogg.se/

men det går väl buss :). fast det känns som ett projekt. jaj, får se vart jag får jobb. om jag får jobb :/. men för att få jobb kanske man borde börja söka jobb =).



ullrika
22:44:16, 2008-11-19
http://akirllu.blogg.se/

ehum. gills inte jag??



om du hoppats på att kunna fynda säger min källa: finns inget lager hos datorbutiken. deras lagersaldon gick direkt till leverantör. robban kanske kan dementera eller hålla med?


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0